Puteți transmite autocitirea în intervalul 09.01.2025 - 29.01.2025

Buna ziua! Maine, 22.01.2025 în intervalul orar 08.30 -14.00, se întrerupe furnizarea apei potabile în Cartier Grui, partea de est, pentru remediere avarie la bl. P21 sc. B. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat consumatorilor si facem tot posibilul pentru finalizarea lucrarii in cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere!

Circuitul documentelor

în cazul solicitării avizului de principiu pentru execuția branșamentului apă/ racordului la canalizare

Circuit documente
  1. Pentru Departamentul Tehnic, solicitantul:
  2. Șeful Dep. Tehnic/personal Dep. Tehnic:
    • întocmește dispoziția de plată pentru achitarea taxelor, care este transmisă Dep. Facturare
  3. Factura este vizualizată la Casierie, unde solicitantul efectuează plata
  4. Pentru Contractare, solicitantul depune:
    • copie act identitate
    • copie act proprietate
  5. Agentul de la Contractare elaborează Contractul de prestări servicii, care va fi activat după sigilarea apometrului/ recepția lucrării de racord canalizare
  6. Dep. Tehnic emite Avizul de principiu + Documentația tehnică (Plan de încadrare în zonă, Plan de situație, Memoriu tehnic) pe care le înmânează solicitantului și, în copie, Secției Apă/Secției Canal
  7. În cazul branșamentului de apă, după efectuarea lucrării, Secția Apă transmite Comp. Apometrie PV de montare apometru, iar Solicitantul depune la Comp. Apometrie BVM/Certificatul de conformitate al apometrului
  8. Comp. Apometrie face recepția montorii apometrului și elaborează Fișa apometrului, în dublu exemplar, pe care o înmânează, sub semnătură, Solicitantului. Comp. Apometrie transmite la Facturare Lista modificărilor, cu data de la care se activează Contractul și începe Facturare, Solicitantul devenind Abonat al S.C. EDILIUL CGA S.A.