Circuitul documentelor
în cazul solicitării avizului de principiu pentru execuția branșamentului apă/ racordului la canalizare
- Pentru Departamentul Tehnic, solicitantul:
- completează o Cerere (tipizat) - Descarcă cererea
- depune adresa UAT/Primăria pe raza căreia se execută lucrarea, privind categoria de drum afectată
- completează declarația de consimțământ privind protecția datelor cu caracter personal - Descarcă declarația
- Șeful Dep. Tehnic/personal Dep. Tehnic:
- întocmește dispoziția de plată pentru achitarea taxelor, care este transmisă Dep. Facturare
- Factura este vizualizată la Casierie, unde solicitantul efectuează plata
- Pentru Contractare, solicitantul depune:
- copie act identitate
- copie act proprietate
- Agentul de la Contractare elaborează Contractul de prestări servicii, care va fi activat după sigilarea apometrului/ recepția lucrării de racord canalizare
- Dep. Tehnic emite Avizul de principiu + Documentația tehnică (Plan de încadrare în zonă, Plan de situație, Memoriu tehnic) pe care le înmânează solicitantului și, în copie, Secției Apă/Secției Canal
- În cazul branșamentului de apă, după efectuarea lucrării, Secția Apă transmite Comp. Apometrie PV de montare apometru, iar Solicitantul depune la Comp. Apometrie BVM/Certificatul de conformitate al apometrului
- Comp. Apometrie face recepția montorii apometrului și elaborează Fișa apometrului, în dublu exemplar, pe care o înmânează, sub semnătură, Solicitantului. Comp. Apometrie transmite la Facturare Lista modificărilor, cu data de la care se activează Contractul și începe Facturare, Solicitantul devenind Abonat al S.C. EDILIUL CGA S.A.